آسیب شناسی و درمان بیماری کرونا

آسیب شناسی و درمان بیماری کرونا

ناشر: انتشارات فارابی

نویسنده: دکتر حسن اکبری ، ملیحه رمضانی

شابک: 9789649957654

510٬000 ریال

کالا در حال حاضر موجود نمی باشد

درباره این کتاب

گسترش بیماری ناشی از ابتلاء به ویروس کرونای جدید (کووید 19)، علیرغم این که یک بحران و فاجعه ی جهانی را رقم زده است ولی در عین حال، یک فرصت استثنایی برای اصلاح «سبک زندگی» افراد و جوامع امروزی محسوب می شود؛ متأسفانه در دهه های گذشته، با نفوذ فرهنگ غربی و زندگی صنعتی و ماشینی، سلامت مردم به خطر افتاده است و دلسوزان عرصه ی بهداشت و درمان، به خصوص دست اندر کاران طب سنتی، از جمله این حقیر سراپا تقصیر، همواره سالهاست در مورد خطرات این نوع سبک زندگی تذکر داده و میدهم، ولی کو گوش شنوا؟
امروزه خواب مردم دچار وارونگی شده و دقیقا زمان خواب و بیداری افراد، جابه جا شده است؛ بنابراین قلب، مغز و کبد ما به درستی شارژ نمی شود. روغن های حیوانی، روغن زیتون و روغن ارده کنجد) جای خود را به روغن های صنعتی و جامد، مایع و سرخ کردنی داده است. خروس محلی که باید در عروسی و عزا قربانی شود جای خود را به مرغ صنعتی داده و گوشت گوسفند جای خود را به گوشت گاو داده است. همچنین دمنوش های سنتی جای خود را به چای سبز و سیاه داده است. ورزشهای همگانی جای خود را به تماشاگری ورزش ورزشکاران، آن هم در پای تلویزیون داده است. در چنین اوضاعی توقع ایمنی و مقاومت بالای بدن در برابر کروناویروس جدید که احتمال حملهی بیوتروریستی آن زیاد است، توقعی بیجا بوده و نتیجه ی آن، مرگ صدها هزار انسان بی گناه در سراسر دنیا است.
در کتاب حاضر سعی بر این بوده که واقعیت های علمی و راهکارهای مواجهه و درمان بیماری کروید 19 مبتنی بر طب نوین و همین طور طب سنتی ایران از منظر «مثلث سلامت» بحث شود؛ امیدوارم این کتاب در مصونیت بخشی و کمک به ایمن شدن مردم در مقابل این بیماری کمک شایانی بنماید.

مشخصات عمومی

شابک: 9789649957654
دسته بندی: عمومی
موضوع اصلی: سلامت
موضوع فرعی: بیماری ها
نوبت چاپ: 1
وزن: 387 گرم

سایر مشخصات

سال انتشار: 1399
نگارش: تألیف
زبان: فارسی
قطع: وزیری
نوع جلد: شومیز
تعداد صفحه: 248

پیشنهاد ما

آن سوی اتیسم : آنچه باید درباره اتیسم بدانیم

ناشر: انتشارات پارسه


1٬100٬000 ریال

درمان سرطان با پلاسما سرد

ناشر: انتشارات بهجت


2٬200٬000 ریال

همزیستی با کرونا

ناشر: انتشارات صابرین


270٬000 ریال

کلیدهای رفتار با کودک مبتلا به اوتیسم

ناشر: انتشارات صابرین


2٬300٬000 ریال

جور دیگر باید دید

ناشر: انتشارات بهجت


450٬000 ریال

اسکیزوفرنی - مختصر مفید 18

ناشر: انتشارات ماهی


650٬000 ریال